4 september 2008

Massa bråk idag :( Orkar inte ! Varför ska alla lägga sig i ? Jag kan själv !!!! Skiter i allt nu. Nu får ni fixa det jag tänker inte göra det. Får vi se om det blir så mycket bättre.

Idag va jag nere på gifv dig tid. Underhöll Thilian medans Nicole klippte sig :) Skit fint blev det ! Sen följde jag och Leo med dom hem. Satt där och pratade skit en stund. Sen gick jag hem. Men sitter nu hos mamma. Hon tycker synd om mig ! Åhh jag orkar inte ...

Nä nu ska jag gå orkar inte sitta här och skriva när jag bara är arg och irreterad (stavning?)

LEO HANSSON älskar din min älskade son <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kör hårt tjejen :) <3

du ska få göra ditt dop, hon ska inte få bestämma !



SÄG I FRÅN :)

2008-09-04 @ 20:45:10
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0