29 September 2008

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har så mycket att göra och tänka på just nu..

I fredags va vi inne i stan en runda. Alltid lika trevligt att umgås med grabbarna i garaget.

I lördags va vi ute i omersberga. Sara och Adam kom också dit. Så trevligt. Adam är ju bara för söt och rolig. Adam är Fredrik systerson om ni undrar. Fredrik, Ronny & Jimmy höll på att gräva upp åkern bakom ladan. Fredrik & Jimmy ska ha sitt sågverk där sen. På kvällen blev det Akropolis. Jag, Fredrik, Leo, Ronny, Robban & Anton. Gott !! Leo är ju verkligen ingen unge man behöver skämmas för att ta med sig. Han sa inte ett ljud. Han satt där och tittade på alla. Och flörtade med damerna bakom :) Sen fick han lite mat sen somnade han. Sen drog vi till Konga det skulle vara race där. Men vilket pissrace ! Så vi åkte hem istället.

Igår va jag och min kära syster inne i stan. Startade nere på stan och handlade lite. Sen gick vi upp till family house och sen vidare upp till maxi. Handlade nya kläder till Leo för typ 800. Så nu har han lite nya kläder i alla fall. Jag köpte även födelsedagspresent till Anna som fyller 3 om en vecka. Så vi ska dit på söndag och fira henne. När i åker hem på söndagen så ska vi köpa en massa saker till katten som vi ska hämta på måndagen.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag säger hejdå till tattarlanda som Fredrik tycker Vislanda ska heta egentligen :) Fast vi börjar flytta lite saker redan på onsdag. Så det är bara om 2 dagar. Och jag som inte har börjat packa ännu :) Bara rensat en massa skit som ska slängas.

Min stora son håller nog på att växa igen. Han åt 210ml vid 3 inatt och sen åt han 180 ml vid halv sex. Vid 7 åt han 180 ml till. Vid 10 åt han 210ml Och för en halvtimme sen satte han i sig 210ml till :) Men det märks i och för sig på kläderna. 68 kläderna börjar bli lite små. Så igår köpte jag allt i storlek 74. Våran stora pojke :) Igår satt han själv i sängen jätte länge till han såg sin åsna och skulle ta den. Då välte han :) Han är ju bara 3½ månad..

När vi har flyttat till Rottne kommer vi även att få en data av Mia & Christer så då kan jag börja uppdatera oftare :)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja eller hur :) jg klara det, men det kanske dom inte gör ;)

2008-09-29 @ 14:26:03
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0