24 September 2008

Just nu sitter jag här vid datorn med min otroligt glada son. Han babblar hur mycket som helst. :)

Igår va Nicole & Thilian hos mig. Trevligt.. På kvällen kom Ronny.

Idag blir det ganska lugnt. Ska ut till min morfar här snart.

Måste åter igen säga att jag hatar tattar hålan vislanda. Att folk aldrig kan lägga ner sitt skitsnack. Men det finns två i vislanda som kan räkna med att bli anmälda inom en vecka.. GO SANNA!! Inte mer än rätt. Det värsta är att den ena är över trevlig mot sanna när dom möts. Men sen går det bra att sitta över typ bilddagboken och snacka massa skit !

Aja om 9 dagar flyttar vi :) JIPPIE !! Jag är skit glad att äntligen få slippa denna hålan. :):):) Även om man kommer sakna vissa. Typ mamma med familj och Nicole & Thilian.

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

men vi kommer ju träffas ändå <3

2008-09-24 @ 12:13:11
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja nu jvla är de nog <3

Älskar dig syrran <3

2008-09-25 @ 13:20:02
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0