22 September 2008

Ja om exakt 2 månader fyller jag 21 :)

I fredags va jag i stan. Gick med Sanna Nicole & Sabina. Trevligt ! Jag köpte en Jacka, mössa, tossor och vantar till Leo. Det börjar ju faktiskt bli lite kallt ute. Så det va ett måste. På kvällen kom Ronny & Rask upp. Trevligt att träffa Rask lite. Inte så ofta man träffar honom. Men han va lika rolig som vanligt :) Måste även tacka jocke för det fina kortet..

I lördags gick jag Fredrik Leo Sanna Cilla & Kenny på marknaden i typ 30 minuter. Handlade en fin tjock tröja till Leo, lite godis och gräddbullar :) Cilla & Kenny fick leksaker godis och ballonger. När vi varit där gick vi till mamma och fikade en snabbis. Sen hem och började göra oss fina för kvällen. Vid tio över fem åkte vi från Vislanda till Omersberga. vid tio i sex körde Mia mig Fredrik & Leo till Örs klubbstuga. Där Martin hade 30 års fest. Mycket trevligt. God mat och mycket skratt :) Vid tolv började alla bli så fulla och då även vreds musiken upp för mycket. Så vi ringde efter Mia som kom och hämtade oss.

Leo vaknade vid sju på söndagen. Men Mia tog honom. Så jag och Fredrik sov till klockan elva. Fy fan va skönt :) Sen va vi där till tre ungefär. Sen åkte vi till City gross och handlade mat och allt nödvändigt för hela veckan. Sen åkte vi till gvg och hyrde tre filmer. Sen hem och gjorde lite mat och tittade på film. Jag såg den första filmen den andra såg jag halva. Så jag somnade vid typ kvart i åtta. Så nu känner jag mig ganska pigg faktiskt. Fått sova ut :)

Idag blir det ganska lugnt. Ska till Alvesta med mamma en runda sen. Och ikväll ska jag tvätta och umgås med min fantastiskt underbara och älskade pojkvän.

Om 11 dagar flyttar vi :) Anna(Fredrik jobbakompis fru) lovade mig att hon skulle komma till mig då och visa mig runt i Rottne :) Tack ! Kan behövas. Blir även närmare in till stan. Så då kan jag börja umgås med Jenny :)

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0