18 September 2008

Förlåt alla för den dåliga uppdateringen. Men Leo har varit jätte sjuk så jag har har lagt all min tid på honom och inte till datorn. Idag mår han mycket bättre men är fortfarande snorig. Va riktigt otäckt på måndags kvällen då kunde han knappt andas. Han har fortfarande hosta och mycket slem i halsen.

I måndags va vi på bvc. Han fick sin 3 månaders spruta. Han pep till lite när hon stack in nålen sen bara skrattade han åt henne :) Så duktig är han min son. Hade inte gått upp så mycket i vikt nu. Han väger nu 7650g och är 67cm. Så ingen mening att köpa några 68 kläder. Köper 74 istället. Så han har gått upp 150g och växt 3cm på två veckor. Mycket på längden men knappt något på vikten. Men som bvc läkaren sa. "Han kan ju inte gå up 500-1000g varje gång".

I tisdags va vi bara hemma och tog det lugnt. Min stackars pojk hade så svårt att andas så vi givk till bvc. Hon hämtade en läkare som lyssnade på honom. Fick lite slemlösande sen fick vi gå hem. Hon sa att om det blir så igen ska vi åka in till barnakuten. På kvällen fick Leo smaka lite majspure. Och det tyckte han va jätte gott.

Igår va vi också bara hemma. När Fredrik kom hem gick vi ut en runda. Gick upp till skogen och Fredrik kastade pinnar til Ozzy. Tyckte han va skit skoj. Min kusin va även hos mig igår.. Hon ska flytta till vislanda samma helg som vi flyttar till rottne :( Tyväär har det tagit slut mellan henne och Tobbe :( Men men. Hon verkar kunna leva ändå :) Leo fick även lite majspure. Lika gott då med :) Och självklart får han lite pärondryck till med, ännu godare :)

Idag har vi inte gjort så mycket. Leo har varit lite grinig. Glömde att säga att jag börjar varje morgon(07:25) med att titta på RixMorronZoo.. Finns ju inget bättre radioprogram. Toppen att det blivit tv.. Verkligen älskar det :) Idag fick Leo lite banangröt till frukost. Och det tyckte han va gott :)

Imorgon blir det till att ta det lugnt. På lördag är det marknad. Ska ner och se om jag kan hitta nåt till Leo. Tror Sanna skulle gå med mig. Tror hon sk ata med sig Kenny & Cilla. Sen på kvällen ska vi på 30 års fest :) Trevligt ! Så vi ska sova ute i Omersberga.

Oj vilket långt inlägg :)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

tack för allt stöd gumman <3



usch hoppas att lilla leo är bättre ! gör det något om jag hänger på, på marknaden ?

2008-09-18 @ 17:37:32
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0