6 Oktober 2008

Ja i lördags gick flyttlasset till Rottne :) Har bara två kartonger kvar att plocka upp. Och det är filmer i den ena och Leos dopsaker i den andra. Så snart är allt påplats. Mamma, Peter. Kenny & Cilla va ute hos oss i lördags och hjälpte till.
Men måste säg TACK till Jimmy som hjälpte oss hela dagen.

Leo har även fått ett eget rum. Det går skit bra. Han sover där inne hela nätterna. Så duktig är han min stora pojk.

Igår va vi inne i stan hos Jenny, Andreas, Erik & Anna. Anna fyller 3 idag så vi firade henne igår. Jenny och jag sa att vi ska börja umgås lite mer nu när det inte är så långt att åka.

Idag har vi inte gjort så mycket. Tagit det lugnt och varit ute en runda. Har inte gått vilse ännu :) Ikväll ska jag tvätta :( Bläää va det är tråkigt. Men måste verkligen..

Imorgon vid 15:30 ska vi vara på bvc :) Se hur stor min pojk har blivit nu :)

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians Mamma

saknar er också <3

ja det gör ska jag göra :D

2008-10-06 @ 22:26:58
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0