27 Oktober 2008

I fredags fick jag lite extra pengar sen jag va arbetslös :) 5300 ! Så skönt. Och idag fick jag 8500 :) Och nu har jag betalat räkningar och så, åndå har jag 6500 kvar :) Så på lördag blir det att åka till Jönköping och gå på ikea :) Köpa ny soffa och lite så :)

I fredags kom vi hem från omersberga. Dom nya tapeterna blev riktigt snygga. Men blev till att städa lite. Dom som varit där hade varit jätte duktiga på att städa efter sig. Men va ändå lite slipdamm överallt. Men blev glad att det blev så bra.

I lördags va jag på tjejmiddag. Riktigt trevligt och god mat. Tack tjejer :)

Igår va vi i stan och handlade. Det va vi även i lördags så nu har vi mat så vi klarar oss i november.

Imorgon kommer min älskade syster. Hoppas hon kan stanna tills på torsdag !

Nu har jag inte tid mer. Ska fika med svärföräldrarna!

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart jag kan gumman <3

Älskar dig syrran! Du e bäst å snygg :) <3

2008-10-28 @ 01:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0