19 Oktober 2008

Jaha. Längesedan jag skrev här. Men vårat internet har tyvärr inte kommit igång ännu !

Förra lördagen va vi hos mamma och firade Kenny som fyllde 4. Och på söndagen kom Mia,Christer, Sara, Oskar, Adam, Jenny, Andreas, Anna och Erik hem till oss. Så vi bjöd på lite mat. Och Sara hade med sig katten till oss. Våran lilla Majsan :)

I tisdags va jag på föräldrargruppen i Rottne. Jätte roligt va det. Så nu har man träffat lite folk att umgås med :)

I helgen har det varit lugnt i fredags kom mamma och dom och igår va vi i omersberga en runda. Sen va vi bara hemma. Åt lite tacos och godis. Sen gick vi och la oss klockan nio. Skit skönt att få sova. Leo har inte sovit så bra denna veckan. Vaknat 7-9 gånger på nätterna. Men i natt sova han hela natten :) Och nu är jag i Vislanda hos mamma. Fredrik är ute i omersberga han och Jimmy skulle ut och jaga vildsvin. Så får vi mer mat. Gratis :)

Förra tisdagen (7/10) Va vi på bvc. Våran "lilla" pojk väger nu 8340g och är 69cm lång :) Ska dit den 4/11 igen. Han lär har växt nån cm till det märks på kläderna :)

Inte konstigt att han växer. Han äter ju en massa mat nu! Och det tycker han är jätte gott. Speciellt banangröt.

Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera så fort vi fått vårat internet.

Ha det bra !


Kommentarer
Postat av: Syrran!

Glöm int att ja ska sova hos er ngn da nästa vecka :D <3

2008-10-21 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0