1 Oktober 2008

Ja idag får vi nycklarna till den nya lägenheten.. :) Så idag går första flyttlasset.. Både tråkigt och roligt. Tråkigt för att jag kommer sakna mamma med familj och Nicole & Thilian. Roligt för att träffa nya människor och slippa vislanda !

Nästan allt är packat nu. Ser ut som kriget hemma hos oss.. Men men..

Just nu sover min ögonsten. Han somnade när jag matade honom. Så det va bara till att lägga in honom i sängen :)

Jag har så j*vla ont i mitt knä. Fattar inte vad jag har gjort.. Helt svullet. Aja det går väl över. Om 52 dagar blir jag 21 :) Då blir det utgång hade jag tänkt mig. Om Anno vill följa med :)

Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Nina

Svar:

Ojdå :) Det var ganska stor skillnad :) Vet iofs inte hur mycket Eya väger nu, vi ska till BVC den 10:e o se :)



Din förlossning gick ju snabbt :) Skönt! Det var inte kul att det höll på så länge för mig, men man klarade ju av det iaf :)

2008-10-01 @ 18:08:31
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0