28 November 2008

Vet att det va ett tag sen jag skrev. Men har ingen dator ännu :(

Igår va vi i vislanda och städade lite i lägenheten. Sen satt vi hos mamma en stund. Tina kom även en runda.

Idag har jag putsat fönster och städat jätte noga. Och satt upp alla julstjärnor och så. Nu sitter vi i omersberga. Jag ska betala min räkningar. sen ska vi in till stan och handla på citygross. Bli nog till att hyra någon film också..

Imorgon ska jag till vislanda. Ska städa klart lägenheten. På kvällen ska jag nog bort till Robin en runda. Kan bli trevligt :)

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer. Har så mycket att skriva. Men men. Ska verkligen försöka spara pengar till en dator nu.

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0