Blogg

Jaha så har jag gjort som alla andra och skaffat mig en blogg..

Jag blev mamma till en "liten" kille den 13/6-08 Leo Helmer Christer Hansson. Han vägde 4350g och va 55 cm lång. Jag bor med min sambo Fredrik och våran hund Ozzy i en liten tvåa i Vislanda. Vi hoppas på att kunna hitta en större lägenhet snart. Som inte ligger i Vislanda.. På dagarna gör jag de sysslor som måste göras hemma typ städa och tvätta. Inte direkt roligt men som sagt måste ju göras. Är även ute och går rätt mycket. Har oftast med mig ozzy som älskar att gå upp till skogen och kasta pinnar. Under min graviditet gick jag upp 25 kg !! Jag har nu tappat 15 så bara 10 kvar :)
Ja vill ni vet nåt mer får ni fråga.

Idag har vi varit på bvc. Leo väger nu 5390g och är 59 cm lång. Han har alltså gått upp 1040g och växt 4 cm på 24 dagar. Vi sitter just nu hos min mamma. Har precis ätit lite. Ska snart gå hem till Fredrik som sitter och väntar på oss. Blir till att titta lite tv till klockan elva sen ska Leo äta sen går vi och lägger oss..

Skriver mer imorgon. Kommer lägga ut mer bilder sen när jag fört över alla till datorn.



Jag, Leo & Fredrik. Nästan hela familjen samlad. Barra Ozzy som saknas.

Nästan hela familjen. Bara hunden Ozzy som saknas. 




Leo

Min älskade son

Kommentarer
Postat av: Nicole

vad kul att du skaffat blogg :)

2008-07-07 @ 21:59:41
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: tessan

Gud så söt han är Tina!

2008-07-14 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0