31 Juli 2008

Jaha idag har vi varit hos mia och christer så Leo ska få träffa sin farmor och farfar :) Lämnade Ozzy där och lånade deras bil :) Imorgon blir det ju borås djurpark.

Just nu sitter vi hemma hos mamma med jocke, nadja och jossan(fast hon är med sanna i stallet) Jocke ska laga lite mat. Sen ska vi spela lite kort :) Jag handlade på systemet idag. Första gången sen jag fyllde 20. Tyckte inte det va så passande att handla där när jag fyllde 20 va ju gravid då. Ikväll ska jag även ta ett glas vin ! Gott som fan. Har ju inte druckit det på ett år nu. Och jag ammar ju inte Leo så det är inga problem.

Vi skickade en intresseanmälan på en trea i rottne idag. Hoppas vi får den. Men har slutat hoppas nu.

Jag och Fidde har hjälpt mamma och Peter att måla om huset hela veckan :) Blivit skit fint. Kunde ju behövas om man säger så. Va ju inte gjort på typ 15-20 år.

På Tisdag ska jag med Leo till bvc dags för vägning och mätning. Och så ska han få en läkarundersökning.

Har pratat lite med Nina idag :) Trevligt som fan. Måste ses oftare :)

Nähe nu ska jag gå och vara lite social :) Trevlig kväll gott folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0