24 Juli 2008

Gud så skönt det är att vara i omersberga. Lugnt och skönt.

I måndags va vi och tittade på lägenheten i Åby. Skit fin. Hoppas bara vi får den. Men har nästan slutat hoppas på att vi ska hitta någon annan lägenhet än i vislanda.
Vi skulle varit på bvc idag men så blev det inte bara för att vi är ju i omersberga och fredrik hade inte tid att köra oss till vislanda. Och det går inga bussar till vislanda.
I eftermiddag ska vi åka till morfar. Halva släkten ska vara där och äta mat :) Trevligt som fan..
Skulle bokat datum för dopet igår. Men prästen har semester till den 11/8 så får vänta tills dess. Men så som Leo växer kommer väl han inte i dopklänningen i september :)
Leo har varit så duktig nu i två nätter. Ätit vid elva och sen somnat och sovit till klockan sex på morgonen. Kan bero på att han börjat äta mer. Har ökat från 90ml till 120-150ml. Nu äter han med fastare tider också. Äter va 4-6 timme. Skönt :)

Lovar att jag ska försöka lägga ut lite bilder till helgen. Just nu kan jag inte. Har ingen sladd med mig till kameran.
Nähe nu vill min son ha lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0