18 Juli 2008

Leo va jätte duktig inatt. Åt vid halv elva igår kväll sen vaknade han vid halv fem idag på morgonen och då åt han lite sen sov han till åtta. Så lite sovmorgon för mig :)

mamma hämtade mig och Leo vid halv tio så åkte vi till stan. Handlade lite mat och saker till Leo. Handlade även till älsklingen som fyller år imorgon. Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att älsklingen ska komma. Sen ska jag hem och städa. Måste ju vara fint när vi ska ha gäster hela helgen. Fredrik ska även bada leo i och med att jag inte vågar det själv. Sen ska jag själv in i duschen.
Ikväll vet jag inte vad som händer. Får väl se vad klockan är när man är färdig med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0