17 Juli 2008

Jaha redan Torsdag tiden springer iväg. Imorgon blir Leo 5 veckor.

Igår bakade jag en massa. 2 vanliga sockerkakor och 2 sockerkakor med kakao. Måste baka minst en till utav varje. Och sen en massa andra kakor till på lördag och söndag då vi ska fira min älskling som fyller 26. Bakar även till dopet som blir i slutet på augusti början på september. Då blir det ju en hel del folk när man bjuder alla släktingar. Vi är rätt många på mammas sida..

Leo är så snäll idag. Fick sova till klockan halv elva. Riktigt skönt. Har inte sovit så länge sen han föddes. Och inatt va Fredrik uppe när han ville ha mat så jag slapp det också.

Idag ska jag inte göra så mycket. Sitter hos min mamma. Min kusin Jessica och hennes man joel och deras dotter Jennifer kommer snart. Så ska sitta och prata lite med dom. Sen ska jag hem och fortsätta baka. Idag blir det syltkakor, bondkakor och snoddas..
Måste även börja städa lite. Skulle behöva tvätta också..

På måndag ska vi och titta på en lägenhet i Åby :) Hoppas vi får den. Marklägenhet med egen tvättmaskin och allt. Fy fan va skönt det hade varit. Och så kan jag gå till omersberga.
 
Nähe nu har jag inte tid mer måste försöka söva Leo.

Bilder kommer en annan dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0