30 December 2008

ÄNTLIGEN ! Jag fick igång internet innan :) Så nu kan jag blogga och lägga ut bilder lite oftare :)

Idag vaknade vi vid halv nio:) Super skönt att få sova lite längre :) Leo ville inte äta gröt till frukost. Så han har nog väldigt ont i halsen. Hoppas han blir bättre tills imorgon.. Fredrik åkte vid kvart i sju. Han och Jonas ska hålla på och krabba med grävmaskinerna. Sen ikväll kanske han ska ut och jaga. om Jimmy inte är sjuk.

Imorgon ska Fredrik ha Leo så jag kan åka in till stan och leta efter kläder. Inte så roligt själv kanske. Men svårt att ha Leo med sig när man ska prova kläder. Någon som ska in till stan imorgon?

Leo ligger och sover så gått just nu. När han vaknar ska han få lite mat sen ska vi gå ut en runda. Så härligt väder ute.

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag ska in till stan imon å köpa nyårsklänning.. <3

2008-12-30 @ 11:50:23
URL: http://franmyratillelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0