14 December 2008

Idag åkte vid mot vislanda vid halv tio. Men åkte till grimslöv först och hälsade på morfar. Jätte glad blev han :) Sen åkte vi till mamma. Och här är vi nu. En hel vecka sedan jag träffade dom små busungarna Kenny & Cilla. Om 10 dgar bli Cilla 2 år ! Tiden går snabbt.

Igår blev min stora pojk 6 månader. Ett ½ år ! Vart har tiden tagit vägen ? Han försöker krypa nu med :) Han har kommit på hur han ska göra med benen men vet inte riktigt vad han ska göra med armarna. Men det kommer.

Igår va vi i omersberga. Anna & Erik va där. Dom hade varit där sen i torsdags för Jenny opererade bort lite av sina bröst i fredags. Så nu har jag bestämt mig för att börja spara ihop till 38000 så jag också kan göra det :) På kvällen bjöd vi Mia, Crister, Leif och Gunnel på lite lussefika. Trevligt.

Sen ikväll kanske vi ska till maja. Robban lär väl vara där med :)

På tisdag ska vi till föräldrargruppen. Onsdag ska vi till Linnéa på förmiddagen sen ska vi till bvc. På torsdag ska jag till vislanda(tror jag) och på fredag ska jag till stan. Fullt upp hela veckan :)

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0