1 December 2008

I fredags städade jag hemma. Putsade fönster och va duktig. Nu har jag fått upp allt. Även julgardiner i alla rum. Så nu börjar det bli jul fint hemma hos oss :)

i lördags va jag i vislanda. Städade klart den gamla lägenheten. Gick även på vislandas "julskyltning" den är fan pinsam.. På söndag blir det julskyltning i rottne och den är ju i alla fall något att ha !
På lördag kvällen gick jag bort till Robin. Men va tvungen att gå hem när musiken började bli för hög. Men jag lovar Robin att nästa gång du har fest kommer jag utan barn ! Och då ska jag dricka :) Om du kan bjuda dit massa roligt folk. Tycker synd om den lilla fega människan som inte vågade gå dit bara för att jag va där !

Idag har jag, leo och ozzy varit ute och gått en lång runda. Va även på banken och fixade det sista med leos konto. Och fixade min dosa till internetbanken.

Nu sitter vi i omersberga. Jag har betalat mina räkningar. Ska snart åka hem och laga lite mat..

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0