30 Augusti 2008

Vaknade vid nio. Började morgonen med att diska :) Så duktig är jag ! Fredrik gav Leo mat. Sen kokade Fredrik ägg. Och jag stekte bacon och ägg. Gott ! Sen åkte Fredrik. Han skulle jobba lite idag. Så jag, Leo & Ozzy gick en runda. Gick även och handlade en blomma till Yvonne.
Just nu är jag hemma hos mamma ska snart slinga mitt hår. Jessica, Joel, Jocke & Nadja är här.
Ikväll blir det kräftskivor och 40 års fest för hela kvällen. Kanske hinner med en runda inne i stan och träffa Robban och dom.

Igår va vi på race i Alvesta. Träffade lite gamla vänner. Trevligt ! Hur mycket folk som helst. Polisen kom även. Först en bil sen körde den efter en stund kom dom tillbaka men då va det två bilar. Sen körde dom och efter en stund kom det sex polisbilar med blåljus och grejer på. Men dom hade inte mycket där att göra. Det va ju ingen som körde därifrån för att dom kom.. Så dom gav upp. Sen kom dom inte mer :) Vi va där till kvart över tolv ungefär. Sen stack vi hem och sov.

Nähe nu ska jag gå och lägga min älskade son i sängen.

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0