26 Augusti 2008

I fredags kväll va vi inne i stan en runda.

På lördagen tog jag & Leo bussen med Nicole & Thilian in till stan. Köpte 2 par trosor till  mig och 1 nappflaska, 4 par strumpor, 2 bodysar & 1 par jeans till Leo. Gick nere på stan och pratade massa skit. Sen drog vi hem till Wictoria, Pontus & Sebastian en stund. Trevligt :) Kul att umgåps med lite folk och inte bara sitta inne och glo. Kan inte fatta att Leo varit så liten som Sebastian. Han såg så lite ut om man jämförde med Leo. Sen gick vi ner mot bussen för Nicole skulle ta den ner till stan så hon kunde ta bussen hem till vislanda sen. Och Fredrik hämtade mig vid hydro. Sen drog vi bort till garaget en stund.

I söndags va vi i omersberga. Jenny & Erik kom. Erik har blivit så stor. Jenny sa att hon & Andreas junde hjälpa oss när vi flyttar och så kunde hon hjälpa mig att städa lägenheten. Sen åkte vi hem och gjorde våfflor som vi bjöd Ronny & Robban på. Sanna kom även en runda.

Igår tvättade jag hela dagen typ. 7 maskiner ! Måsta tvätta oftare än 1 gång i veckan. Sen kom Fredrik och vi åt lite sen gick vi en lång runda :)

Just nu sitter jag hemma hos mamma. Leo sover så gott. Köpte NAN2 till honom igår. Nu blir han mycket mättare. För igår åt han 150-180 ml 1 gång i timmen nästan. Nu äter han 150 ml och det går 4-5 timmar mellan.

Någon som vill hitta på nåt i veckan ? Så trist att sitta och glo helt själv...

Nähe nu ska jag fika med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0